چگونه برای کاهش کراتینین بالا در بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کاهش کراتینین بالا در بیماری های کلیه

چگونه برای کاهش کراتینین بالا در کلیه DiseaseIn به منظور کاهش سطح کراتینین بالا در بیماری های کلیوی، ما باید هر دو روش درمان رژیم غذایی و درمان های پزشکی، که کاهش سطح کراتینین اساسا کمک خواهد کرد.

1. درمان غذایی

بیماران باید رژیم غذایی کلیه پسند نگه دارید، به عنوان رژیم غذایی برنامه ریزی کاهش بار کلیه کمک خواهد کرد و جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه. اصول رژیم غذایی معمول حاوی کم پروتئین، کم نمک، مایع کم، کم پتاسیم و فسفر پایین.

2. درمان پزشکی

درمان پزشکی رایج شامل درمان های غربی و درمان چین، هر دو آنها را برای کاهش سطح کراتینین بالا مفید است.

به طور کلی، در کشورهای غربی، پزشکان معمولا به بیماران کلیوی توصیه به برخی از داروهای غربی برای کنترل علائم خود را، بنابراین برای بیماران با سطح کراتینین بالا، آنها می توانند بعضی از دیورتیک ها را برای افزایش حجم ادرار خود را، که همچنین کراتینین از خون حذف خواهد شد. هنگامی که سطح کراتینین بالا تا 5 میلی گرم / دسی لیتر است، بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی اغلب نشان می دهد به دیالیز. اگر چه این درمان پزشکی می تواند به بیماران برای کاهش سطح کراتینین بالا خود به طور موثر کمک کند، اما داروهای غربی اغلب برخی از عوارض جانبی در بیماران، و زمانی که آنها توقف استفاده از این دارو، سطح کراتینین شود خواهد شد بالاتر است. و این درمان نمی تونم صدمه به کلیه تعمیر.

در چین، ما معمولا استفاده از برخی از درمان های چینی برای کاهش سطح کراتینین بالا، درمان شایع عبارتند از گیاهان چینی، حمام دارو و حمام پا که می تواند کمک به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است، کراتینین را می توان به ادرار به بیرون درز، پس از آن سطح کراتینین بالا خواهد بود اساسا کاهش می یابد.

اگر شما می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا در بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

واتساپ / وایبر: +86 18633865632





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: